+MSUM | 2018

+MSUM

RAZSTAVA | Folder Group: Italian Limes

ODPRTJE: 24. april 2018, ob 20.30 uri
Italian Limes raziskuje sodobno idejo meje v kontekstu najnovejšega razvoja tehnologij za prostorsko reprezentacijo in velikanskih posledic, ki so jih podnebne spremembe imele za alpski ekosistem v zadnjem desetletju.
+MSUM

Začasni slovenski plesni arhiv, Rok Vevar

Začasno umetniško delo. ODPRTJE | 17. april 2018 | 18.00
Začasni slovenski plesni arhiv je z marcem 2018 prenešena v varovanje v 1. nadstropje Muzeja sodobne umetnosti Metelkova, kjer Rok Vevar uprizarja živi arhiv v trajanju. Postopek arhiviranja od zbiranja do sistematizacije in nenazadnje javne dostopnosti je viden. Začasni slovenski plesni arhiv tako postane performativna časovno-specifična in situ instalacija, ki prikaže arhiva kot časovno razvijajočo se, nikoli zaključeno tvorbo.
+MSUM

RAZSTAVA | Valovi: 50 let umetniškega delovanja Milenka Matanoviča

29. marec 2018 — 24. junij 2018
Po preglednih razstavah Marka Pogačnika leta 2012 in Andraža Šalamuna leta 2017 v Moderni galeriji zdaj predstavljamo prakso tretjega ustanovnega člana skupine OHO, enega najpomembnejših umetnostnih fenomenov v Sloveniji. Razstavo Valovi: 50 let umetniškega ustvarjanja Milenka Matanoviča posvečamo letu 1968.
+MSUM

RAZSTAVA | Tomaž Grom: iMštrument

19. marec 2018 — 25. marec 2018 | Seminar, +MSUM
iMštrument   Tomaž Grom: zamisel Ana Čigon: snemanje in obdelava videa Vasja Progar: processing programiranje Tilen Sepič: oblikovanje i...
+MSUM

KOMENTAR #8 | Simona Semenič in Nada Žgank | Zapis celote

05. marec 2018 — 05. maj 2018
Simona Semenič (1975) je dramatičarka in performerka. Na AGRFT je diplomirala na smeri dramaturgija.   Simona je dobitnica nagrade Preše...
+MSUM

PREPIH | Robertina Šebjanič: Piscis ludicrous / Zamaknjeni pogled (Ligofilija)

15. februar 2018 — 15. april 2018
Umetnica v video eseju predstavlja nečloveškega subjekta mehiškega salamandra »aksolotla« kot kulturno dediščino v biopolitičnih (dekolonialnih) odnosih ter prikazuje povezavo z mitologijo v sodobnem svetu. Piscis ludicrous predstavlja aksolotla z več vidikov: bodisi kot vrsto, ki se spopada z izumrtjem v svojem naravnem okolju; bodisi kot predmet znanstvenih raziskav.
+MSUM

IZBOR DEL IZ ZBIRKE | Arteast 2000+ in iz nacionalne zbirke

Na ogled od 5. februarja 2018
V trenutni postavitvi izpostavljamo dela, v katerih so umetniki poudarjali represivnost svojega okolja z mučenjem ali kaznovanjem lastnega telesa, kar je bila praksa zlasti v šestdesetih in sedemdesetih letih. V drugem sklopu izpostavljamo temo bivanja oziroma bivališč. V okviru postavitve je na ogled tudi poseben projekt Življenja spomenikov.
Arhivske povezave